Internet i poslovne usluge za poduzetnike Izrada web stranice za tvrtke, obrtnike i udruge Tvrtka Poslovni forum d.o.o. već dugi niz godina izrađuje i razvija vlastite CMS sustave. Naši CMS sustavi omogućuju tvrtkama, obrtnicima, udrugama i građanima kvalitetne web stranice. Link za opširnije informacije o izradi web stranica |
||
Na temelju članka 10. stavka 5. i članka 29. stavka 1. Zakona o Vladi Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 101/98), i članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave ("Narodne novine", broj 75/93), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 18. prosinca 1998. godine, donijela
Članak 1.
Ovom Uredbom uređuje se unutarnje ustrojstvo Ureda za državnu imovinu (u daljnjem tekstu: Ured), nazivi unutarnjih ustrojstvenih jedinica i njihov djelokrug, način upravljanja tim jedinicama, okvirni broj potrebnih državnih službenika i namještenika, te druga pitanja od značaja za rad Ureda.
Članak 2.
Ured za državnu imovinu je stručna služba Vlade Republike Hrvatske koja obavlja poslove evidencije i održavanja imovine Republike Hrvatske, te provodi odluke Vlade Republike Hrvatske i Povjerenstva Vlade za upravljanje imovinom Republike Hrvatske.
Članak 3.
Za obavljanje poslova iz djelokruga Ureda ustrojavaju se sljedeće unutarnje ustrojstvene jedinice:
1. Odjel za evidenciju imovine u vlasništvu Republike Hrvatske
2. Odjel za održavanje imovine u vlasništvu Republike Hrvatske
3. Odjel za investicije i pravne poslove.
ODJEL ZA EVIDENCIJU IMOVINE U VLASNIŠTVU REPUBLIKE HRVATSKE
Članak 4.
Odjel za evidenciju imovine u vlasništvu Republike Hrvatske uspostavlja i vodi evidenciju o cjelokupnoj imovini u vlasništvu Republike Hrvatske.
U Odjelu za evidenciju imovine ustrojavaju se sljedeći odsjeci:
1. Odsjek za evidenciju nekretnina
2. Odsjek za evidenciju pokretnina
3. Odsjek za evidenciju prava i obveza.
U Odjelu se uspostavljaju registri nekretnina, pokretnina, te prava i obveza.
Sadržaj i način vođenja registra iz stavka 2. ovoga članka pobliže se uređuju Pravilnikom o registru imovine u vlasništvu Republike Hrvatske kojeg donosi Vlada na prijedlog predstojnika Ureda.
Članak 5.
Odsjek za evidenciju nekretnina
Odsjek za evidenciju nekretnina vodi Registar nekretnina u vlasništvu Republike Hrvatske.
U Registar nekretnina u vlasništvu Republike Hrvatske upisuju se podaci:
- o vrsti nekretnine,
- o mjestu gdje se nekretnina nalazi,
- o zemljišno-knjižnim i katastarskim oznakama,
- o namjeni i promjeni namjene,
- o tome koje tijelo ili koja ustanova koristi nekretninu,
- o upravljanju i održavanju,
- o prometu nekretnina,
- o pravnoj osnovi davanja nekretnina na korištenje ili up ravljanje drugom tijelu ili ustanovi,
- datum donošenja, broj i naziv akta kojim je nekretnina dana na korištenje ili upravljanje, te naziv tijela koje je akt donijelo,
- o vremenu trajanja na koje je nekretnina dana na korištenje ili upravljanje, te ostali podaci utvrđeni Pravilnikom o registru imovine u vlasništvu Republike Hrvatske.
Akt kojim je nekretnina dana na korištenje, dostavlja se Uredu i prilaže evidenciji.
Članak 6.
Odsjek za evidenciju pokretnina
Odsjek za evidenciju pokretnina vodi Registar pokretnina u vlasništvu Republike Hrvatske.
U Registru pokretnina vodi se evidencija o pokretninama u vlasništvu Republike Hrvatske, a naročito o:
- prijevoznim sredstvima (automobilima, zrakoplovima, brodovima) i drugim prijevoznim sredstvima,
- umjetničkim djelima i drugim umjetninama,
- uredskom namještaju i opremi (kompjutori, pisaći strojevi i dr.),
- te ostalom namještaju i opremi u vlasništvu Republike Hrvatske.
U Registar pokretnina u vlasništvu Republike Hrvatske upisuju se podaci:
- o vrsti pokretnine,
- o godini nabave i vrijednosti pokretnine,
- o tekućem održavanju,
- o pravnom prometu (prodaja, darovanje i dr.),
- o rashodovanju, te ostali podaci utvrđeni Pravilnikom o registru imovine u vlasništvu Republike Hrvatske.
Članak 7.
Odsjek za evidenciju prava i obveza
Odsjek za evidenciju prava i obveza vodi evidenciju o dionicama, drugim vrijednosnim papirima i ostalim financijskim pravima i obvezama vezanim uz nekretnine i pokretnine.
ODJEL ZA ODRŽAVANJE IMOVINE U VLASNIŠTVU REPUBLIKE HRVATSKE
Članak 8.
Odjel za održavanje imovine u vlasništvu Republike Hrvatske obavlja poslove održavanja imovine u vlasništvu Republike Hrvatske ukoliko je aktom o davanju na uporabu, korištenje ili upravljanje, održavanje te imovine povjereno Uredu.
Članak 9.
Poslove održavanja nekretnina i pokretnina u vlasništvu Republike Hrvatske, koje su aktom Vlade dodijeljene na uporabu, korištenje ili upravljanje tijelima državne vlasti, te pravnim i fizičkim osobama, obavljaju ta tijela, ukoliko tim aktom održavanje nije povjereno Uredu.
Tijela i osobe iz stavka 1. ovoga članka, dužni su Uredu za državnu imovinu dostavljati godišnja izvješća o podacima o kojima Ured vodi evidenciju, najkasnije do kraja godine za tekuću godinu, radi upisa tih podataka u Registar nekretnina odnosno pokretnina u vlasništvu Republike Hrvatske.
ODJEL ZA INVESTICIJE I PRAVNE POSLOVE
Članak 10.
Odjel za investicije i pravne poslove obavlja stručne i tehničke poslove u svezi pripreme i provedbe odluka Vlade i Povjerenstva Vlade za upravljanje imovinom Republike Hrvatske, a posebno u svezi:
- izgradnje objekata u državnom vlasništvu,
- prodaje ili nabave nekretnina i pokretnina u državnom vlasništvu,
- izdataka za ostalu materijalnu imovinu u državnom vlasništvu, kao što su primjerice izdaci za višegodišnje nasade u državnom vlasništvu,
- upravljanja, raspolaganja i određivanja namjene imovine u vlasništvu Republike Hrvatske.
Članak 11.
Sva tijela državne vlasti, te pravne i druge osobe koje upravljaju, koriste se ili raspolažu imovinom u vlasništvu Republike Hrvatske, dužni su Uredu dostaviti podatke o toj imovini, u roku od tri mjeseca od dana stupanja na snagu ove Uredbe.
Članak 12.
Radom Ureda upravlja predstojnik kojeg imenuje i razrješuje Vlada Republike Hrvatske na prijedlog predsjednika Vlade. Predstojnik je za svoj rad i rad Ureda odgovoran Vladi. Predstojnik ima pravo i dužnost čelnika tijela državne uprave u odnosu na državne službenike i namještenike zaposlene u Uredu.
Predstojnik može imati zamjenika i jednog ili više pomoćnika. Zamjenika i pomoćnike predstojnika imenuje i razrješava Vlada Republike Hrvatske, na prijedlog predstojnika. Zamjenik i pomoćnici za svoj rad odgovorni su predstojniku Ureda i Vladi Republike Hrvatske.
OKVIRNI BROJ DRŽAVNIH SLUŽBENIKA I NAMJEŠTENIKA POTREBNIH ZA OBAVLJANJE POSLOVA IZ DJELOKRUGA UREDA ZA UPRAVLJANJE DRŽAVNOM IMOVINOM
Okvirni broj |
||
Predstojnik Ureda |
1 |
|
Odjel za evidenciju imovine u vlasništvu Republike Hrvatske |
4 |
1 |
Odjel za održavanje imovine u vlasništvu Republike Hrvatske |
4 |
|
Odjel za investicijsko-pravne poslove |
4 |
|
UKUPNO |
13 |
1 |
Radom odjela upravljaju načelnici odjela, koji su za svoj rad odgovorni predstojniku Ureda i pomoćniku predstojnika nadležnom za poslove iz djelokruga odgovarajućeg odjela.
Članak 13.
Vlada Republike Hrvatske imenovat će predstojnika Ureda u roku od 15 dana od dana stupanja na snagu ove Uredbe.
Predstojnik Ureda dužan je donijeti Pravilnik o unutarnjem redu Ureda u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove Uredbe.
Pravilnik o unutarnjem redu Ureda donosi se uz suglasnost Vlade Republike Hrvatske, a njime se uređuju način rada, broj potrebnih državnih službenika i namještenika sa naznakom njihovih poslova te stručnih uvjeta potrebnih za obavljanje poslova, njihove ovlasti i odgovornosti, te druga pitanja od značaja za rad Ureda.
Članak 14.
Okvirni broj državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova iz djelokruga Ureda, određuje se u tabelarnom prikazu koji se daje u prilogu ove Uredbe i čini njezin sastavni dio.
Tabelarni prikaz iz stavka 1. ovog članka ne objavljuje se u "Narodnim novinama".
Članak 15.
Ova Uredba stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Narodnim novinama".
Klasa: 022-03/98-03/07
Urbroj: 5030109-97-1
Zagreb, 18. prosinca 1998.
Predsjednik
mr. Zlatko Mateša, v. r.
INTERNET USLUGE - IZRADA POSLOVNIH PLANOVA - IZRADA WEB STRANICA ZA TVRTKE - IZRADA CMS STRANICA | ||
POSLOVNI PORTAL TVRTKE POSLOVNI FORUM d.o.o. - Internet i poslovne usluge za poduzetnike Poslovni Forum d.o.o. pokrenut je od strane stručnjaka na području ekonomije, financija, prava i informatike, a nakon sveobuhvatne analize tržišta i poslovanja poslovnih subjekata, kako bi se uz korištenje suvremenih metoda i visoke tehnologije cjelovito pristupilo unapređenju poslovanja svih poslovnih subjekata na jednostavan i učinkovit način. Poslovni Forum omogućuje prikupljanje informacija o stanju na tržištu, analizu tržišta, pregled cijena i asortimana konkurencije, kvalitetnu izradu poslovnih planova i investicijskih projekata, te financiranje novih ulaganja, savjete i konzultacije u svezi trgovačkog, građanskog, radnog i upravnog prava, poreza i drugih oblasti. Kada netko putem Interneta traži tko nudi određene proizvode ili usluge, neka nađe Vas i Vašu detaljnu i ažuriranu ponudu! Zašto tisuće posjetitelja prepuštati konkurenciji! Naručite CMS web stranice - Predstavite svoju tvrtku, obrt ili udrugu! |
||
LINK NA PREGLED SVIH ZAKONA I DRUGIH PROPISA, PREGLED POSLOVNIH INFORMACIJA |