Zakoni i propisi - Pravni savjeti 26 25.2.1998 Pravilnik o vođenju evidencije i dokumentacije centara za pomoć i njegu, te načinu i rokovima za dostavu izvješća o korisnicima, vrstama usluga i drugim pitanjima
     
   

Internet i poslovne usluge za poduzetnike


Izrada web stranice za tvrtke, obrtnike i udruge

Tvrtka Poslovni forum d.o.o. već dugi niz godina izrađuje i razvija vlastite CMS sustave.
Naši CMS sustavi omogućuju tvrtkama, obrtnicima, udrugama i građanima kvalitetne web stranice.

Link za opširnije informacije o izradi web stranica

 
 
     


Link na pregled svih poslovnih i internet usluga



Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO RADA I SOCIJALNE SKRBI

Na temelju članka 112. stavak 2. Zakona o socijalnoj skrbi ("Narodne novine" br. 73/1997.) ministar rada i socijalne skrbi donosi

PRAVILNIK

O VOĐENJU EVIDENCIJE I DOKUMENTACIJE CENTARA ZA POMOĆ I NJEGU, TE NAČINU I ROKOVIMA ZA DOSTAVU IZVJEŠĆA O KORISNICIMA, VRSTAMA USLUGA I DRUGIM PITANJIMA

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovim Pravilnikom propisuje se vođenje i čuvanje evidencije i dokumentacije, te način i rokovi za dostavu izvješća o korisnicima, vrstama usluga i drugim pitanjima važnim za rad centra za pomoć i njegu (u daljnjem tekstu Centar).

II. EVIDENCIJA I DOKUMENTACIJA

Članak 2.

Evidencija u smislu ovog Pravilnika obuhvaća podatke o korisnicima Centra kojima je zbog tjelesnog ili mentalnog oštećenja ili trajnih promjena u zdravstvenom stanju ili starosti kao i zbog privremenih promjena u zdravstvenom stanju ili tjelesnog oštećenja prijeko potrebna pomoć i njega druge osobe.

Evidencija o korisnicima iz stavka 1. ovog članka vodi se na električnom računalu unošenjem podataka u propisane evidencije.

Članak 3.

Pod dokumentacijom u smislu ovog Pravilnika podrazumijevaju se svi spisi predmeta koji se odnose na korisnike Centra i pružene usluge (zamolba, rješenja, ugovori i isprave o statusu korisnika i njegovom zdravstvenom stanju), te evidencijska kartica pruženih usluga i opis aktivnosti.

Članak 4.

Evidencija o korisnicima i pruženim uslugama je:

1. Upisnik korisnika i

2. Osobna kartica korisnika.

Članak 5.

Upisnik korisnika (obrazac 1) je kartoteka koja se vodi za sve korisnike od početka rada Centra, od rednog broja 1, do njegovog prestanka s radom, i sadrži:

- opće podatke o Centru (naziv i sjedište centra)

- redni broj korisnika

- ime i prezime korisnika (ime roditelja)

- adresu korisnika

- datum donošenja rješenja centra za socijalnu skrb

- datum potpisivanja ugovora Centra s korisnikom usluga,

- datum početka pružanja usluge

- datum završetka pružanja usluge.

Članak 6.

Osobna kartica korisnika (obrazac 2) sadrži:

- opće podatke o Centru (naziv i sjedište)

- ime i prezime korisnika i redni broj iz upisnika

- osobne podatke o korisniku (JMBG, mjesto rođenja, državljanstvo, adresu, bračno stanje, zvanje)

- podatak o osnovi pružanja usluge (ugovor ili rješenje)

- podatak o početku pružanja usluge

- podatke o zdravstvenom stanju korisnika

- podatke o oblicima pomoći i njege

- podatak o plaćanju usluge

- podatak o kontakt osobi

- podatak o nadležnoj zdravstvenoj ustanovi

- podatak o završetku pružanja usluge i razlog završetka.

Članak 7.

Osobna kartica korisnika vodi se za svakog korisnika pomoći i njege.

U lijevom gornjem uglu upisuje se naziv i sjedište Centra.

U rubriku "broj korisnika" lijevo od kose crte (/) unosi se redni broj korisnika pod kojim je upisan u Upisnik korisnika, a desno od kose crte unosi se godina u kojoj je upisan u upisnik.

U rubrike od 1 do 7 potrebno je upisati ime i prezime korisnika te njegove osobne podatke.

U rubrici br. 8 potrebno je označiti osnovu pružanja usluge pomoći i njege tj. da li je s korisnikom potpisan ugovor ili mu se usluge pružaju na osnovi rješenja centra za socijalnu skrb.

U rubrici br. 9 upisuje se datum početka pružanja usluga.

U rubrici br. 10 potrebno je upisati zdravstveno stanje odnosno razlog zbog kojeg se korisniku pružaju određeni oblici pomoći i njege (vrsta i stupanj tjelesnog i/ili mentalnog oštećenja, trajne ili privremene promjene u zdravstvenom stanju ili starost, ili dijagnoza iz liječničke potvrde).

U rubrici br. 11 potrebno je označiti odgovarajući oblik pomoći i njege.

U rubrici br. 12 potrebno je označiti odnosno upisati tko plaća usluge pomoći i njege.

Rubrika br. 13 odnosi se na podatke o kontakt osobi kojoj se u slučaju hitnosti može i treba obratiti.

U rubrici br. 14 potrebno je upisati naziv, adresu i tel. nadležne zdravstvene ustanove.

U rubrike br. 15 i 16 upisuje se datum završetka pružanja usluga i razlog završetka pružanja usluge.

Članak 8.

Evidencijska kartica pruženih usluga (obrazac 3) sadrži podatke o obliku (vrsti) pruženih usluga, datum i vrijeme pružanja usluga, te ime i prezime i adresu korisnika.

Svrha evidencijske kartice je da korisnik usluga svojim potpisom potvrdi pruženu uslugu djelatnika Centra. Djelatnik Centra nosi evidencijsku knjižicu pri svakom dolasku korisniku.

Članak 9.

Opis aktivnosti (obrazac 4) služi za evidentiranje promjena kod pojedinog korisnika usluga Centra vezano uz njegovo stanje, vrstu i obujam pruženih usluga, kontakte sa zdravstvenim ustanovama, centrima za socijalnu skrb, obitelj i eventualni prijedlozi, primjedbe i dr.

Obrazac sadrži: ime i prezime korisnika, opažanja davatelja usluga i datum.

Članak 10.

Centar je dužan na osnovi dokumentacije i evidencije koju vodi o korisnicima, vrstama usluga i drugim pitanjima, dostavljati izvješće ministarstvu nadležnom za poslove socijalne skrbi najmanje jedanput godišnje, a na njegov zahtjev i češće.

Članak 11.

Izvješće iz članka 10. ovog Pravilnika popunjava se na Obrascu - KUP i dostavlja ministarstvu nadležnom za poslove socijalne skrbi najkasnije do 15. siječnja za proteklu kalendarsku godinu.

Članak 12.

Upisnik korisnika čuva se trajno.

Dokumentacija i evidencija čine dosje korisnika koji se po završetku pružanja usluga korisniku odlaže u pismohranu i čuva 5 godina.

Izvješće iz članka 11. ovog Pravilnika čuva se 5 godina od dana dostave nadležnom ministarstvu.

Članak 13.

Obrasci upisnika korisnika (obrazac 1), osobne kartice korisnika (obrazac 2), evidencijske kartice pruženih usluga (obrazac 3), opisa aktivnosti (obrazac 4) te izvješća o korisnicima, vrstama usluga i drugim pitanjima u ......... godini (obrazac - KUP), otiskani su uz ovaj Pravilnik i čine njegov sastavni dio.

III. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 14.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Narodnim novinama".

Klasa: 550-01/98-01/111
Urbroj: 524-01/98-3
Zagreb, 17. veljače 1998.

Ministar rada i
socijalne skrbi
Joso Škara, v. r.


Prema Ustavu Republike Hrvatske, a uzimajući u obzir jedno od glavnih načela prava ignorantia iuris nocet (s latinskog nepoznavanje prava šteti - nitko se ne može ispričavati da nije znao da nešto zakonom nije bilo zabranjeno ili regulirano), prije nego što stupe na snagu zakoni i svi drugi propisi državnih tijela obvezno se objavljuju u Narodnim novinama. Osim zakona i drugih akata Hrvatskog sabora, u Narodnim novinama objavljuju se uredbe i drugi akti Vlade Republike Hrvatske, pravilnici, naredbe, napuci koje donose nadležni ministri, presude Ustavnog suda Republike, imenovanja i razrješenja državnih dužnosnika, veleposlanika, te i svi drugi akti državnih institucija. Također u posebnom dijelu (Narodne novine - Međunarodni ugovori) objavljuju se međunarodni ugovori koje je sklopila Republika Hrvatska. U narodnim novinama nalazi se i oglasnik javne nabave.
  INTERNET USLUGE - IZRADA POSLOVNIH PLANOVA - IZRADA WEB STRANICA ZA TVRTKE - IZRADA CMS STRANICA  
   
POSLOVNI PORTAL TVRTKE POSLOVNI FORUM d.o.o. - Internet i poslovne usluge za poduzetnike
Poslovni Forum d.o.o. pokrenut je od strane stručnjaka na području ekonomije, financija, prava i informatike, a nakon sveobuhvatne analize tržišta i poslovanja poslovnih subjekata, kako bi se uz korištenje suvremenih metoda i visoke tehnologije cjelovito pristupilo unapređenju poslovanja svih poslovnih subjekata na jednostavan i učinkovit način.
Poslovni Forum omogućuje prikupljanje informacija o stanju na tržištu, analizu tržišta, pregled cijena i asortimana konkurencije, kvalitetnu izradu poslovnih planova i investicijskih projekata, te financiranje novih ulaganja, savjete i konzultacije u svezi trgovačkog, građanskog, radnog i upravnog prava, poreza i drugih oblasti. Kada netko putem Interneta traži tko nudi određene proizvode ili usluge, neka nađe Vas i Vašu detaljnu i ažuriranu ponudu! Zašto tisuće posjetitelja prepuštati konkurenciji!

Naručite CMS web stranice - Predstavite svoju tvrtku, obrt ili udrugu!
 
 
  LINK NA PREGLED SVIH ZAKONA I DRUGIH PROPISA, PREGLED POSLOVNIH INFORMACIJA  

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina


IZRADA WEB STRANICA

Naručite izradu modernih web stranica. Bero i lako kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć naših CMS web stranica. Moderni dizajni za Vaše web stranice. Korištenje CMS web stranica slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija i imate brzo svoju prvu web stranicu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...

Mobilna responzivnost web stranica je prilagođavanje web stranice svim preglednicima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve web stranice. Besplatna optimizacija za tražilice; SEO optimizacija omogućava vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.

Dizajn responzivnih web stranica, registracija domene, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, plaćanje karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...

Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna .hr domena, besplatna podrška za internet marketing...

>> Link na ponudu za izradu web stranica >>

NAZIV CENTRA                                      UPISNIK KORISNIKA

  REDNI  
  BROJ
    IME  I PREZIME   
   (IME RODITELJA)
   ADRESA  KORISNIKA            DATUM   
     DONOŠENJA
   RJEŠENJA  CZSS  
      DATUM   
 POTPISIVANJA
   UGOVORA
   DATUM   
  POČETKA
  PRUŽANJA   USLUGE
   DATUM
  ZAVRŠETKA  
  PRUŽANJA
    USLUGE
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                      

  Obrazac 1

   Centar za pomoć i njegu              OSOBNA KARTICA KORISNIKA                 Br. korisnika
                _____/_____
   1. Ime (ime roditelja) prezime    2. JMBG  ___________________________
   3. Adresa
       Telefon
   4. Mjesto rođenja
       ________________________________
   5. Bračno stanje    6. Zvanje     7. Državljanstvo
    8. Osnova pružanja usluge
        Rješenje                      Ugovor
   9. Početak pružanja usluge
   10. Zdravstveno stanje    11. Oblici pomoći i njege
          Organiziranje prehrane
          Obavljanje kućnih poslova
          Održavanje osobne higijene
          Zadovoljavanje drugih potreba
   12. Obveznik plaćanja usluga
     CZSS
     Korisnik
     Druga osoba
    Ime _________________________________
    Prezime ______________________________
   Adresa _______________________________
   Telefon _______________________________
   Odnos s korisnikom ______________________

   13. Kontakt osoba

    Ime i prezime  ________________________
    Adresa    ____________________________
    Telefon _____________________________
____________________________________________
   14.  Nadležna zdravstvena ustanova
    Naziv _____________________________
    __________________________________
    Adresa ____________________________
    Telefon ____________________________
   15. Završetak pružanja usluge                                                         16. Razlog završetka pružanja usluge

Obrazac 2

  Centar za pomoć i njegu

  EVIDENCIJSKA KARTICA PRUŽENIH
          USLUGA

  Ime i prezime
  
   Adresa
  

  Datum

      Vrijeme: od-do   Oblik pružene usluge

 Potpis korisnika ili
  člana obitelji

           
           
           
           
           
           
           

 Obrazac 3

OPIS AKTIVNOSTI
   
Ime i prezime korisnika __________________________________________ 

DATUM

  Opažanja o stanju korisnika usluga, promjenama u svezi vrste i   obujma pruženih usluga, primjedbe i prijedlozi, kontakti sa   zdravstvenim ustanovama, centrima za socijalnu skrb, obitelj i drugo.
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
    

Obrazac 4

                                                                                           Obrazac - KUP

Centar za pomoć i njegu
_________________________
    (naziv i sjedište)

IZVJEŠĆE O KORISNICIMA, VRSTAMA USLUGA I DRUGIM PITANJIMA
U _________________ GODINI

I. Broj korisnika s obzirom na osnovi pružanja usluge:

  Broj korisnika

Osnova pružanja usluga

    Stanje na
   početku g.
   (1.1.___)
  Kojima je
  prestalo
  pružanje
  usluga
  Novih
  tijekom
  godine
  Stanje na
  kraju godine
  (31.12.___)
  1. Rješenje
     CZSS*

  2. Ugovor       Centra s
      korisnikom**
  Ukupno (1+2)
      
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  

*CZSS - Centar za socijalnu skrb
**Centar - Centar za pomoć i njegu

II. Broj pruženih usluga pomoći i njege i sredstva utrošena za korisnike usluga po rješenju CZSS

  Usluge pomoći
  i njege
   
     Broj usluga
     po rješenju        
     CZSS
     Broj usluga po   
     ugovoru s
     korisnikom
  1. Organiziranje prehrane       
  2. Obavljanje kućnih poslova      
  3. Održavanje osobne higijene      
  4. Drugo      
  UKUPNO ( 1+2+3+4)      

III. Broj i struktura zaposlenih u centru za pomoć i njegu

            Stanje 31. 12. _________ g.

Redni broj

Zvanje zaposlenih u Centru

Stručna sprema

Broj zaposlenih

I

Ravnatelj         

II

Djelatnici         
koji         
neposredno         
pružaju         
usluge         
Ukupno zaposlenih pod II
     

III

Računovod-         
stveno-admi-         
nistrativno         
osoblje         
Ukupno zaposlenih pod III
     

IV

Pomoćno oso-         
blje (vozač,         
kuhar,         
čistačica)         
Ukupno zaposlenih pod IV
     
Sveukupno I+II+III+IV
     

____________________________            _________________________________
                 Datum                                                             Potpis i štambilj