Internet i poslovne usluge za poduzetnike Izrada web stranice za tvrtke, obrtnike i udruge Tvrtka Poslovni forum d.o.o. već dugi niz godina izrađuje i razvija vlastite CMS sustave. Naši CMS sustavi omogućuju tvrtkama, obrtnicima, udrugama i građanima kvalitetne web stranice. Link za opširnije informacije o izradi web stranica |
||
Na temelju članka 112. stavak 2. Zakona o socijalnoj skrbi ("Narodne novine" br. 73/1997.) ministar rada i socijalne skrbi donosi
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovim Pravilnikom propisuje se vođenje i čuvanje evidencije i dokumentacije, te način i rokovi za dostavu izvješća o korisnicima, vrstama usluga i drugim pitanjima važnim za rad centra za pomoć i njegu (u daljnjem tekstu Centar).
II. EVIDENCIJA I DOKUMENTACIJA
Članak 2.
Evidencija u smislu ovog Pravilnika obuhvaća podatke o korisnicima Centra kojima je zbog tjelesnog ili mentalnog oštećenja ili trajnih promjena u zdravstvenom stanju ili starosti kao i zbog privremenih promjena u zdravstvenom stanju ili tjelesnog oštećenja prijeko potrebna pomoć i njega druge osobe.
Evidencija o korisnicima iz stavka 1. ovog članka vodi se na električnom računalu unošenjem podataka u propisane evidencije.
Članak 3.
Pod dokumentacijom u smislu ovog Pravilnika podrazumijevaju se svi spisi predmeta koji se odnose na korisnike Centra i pružene usluge (zamolba, rješenja, ugovori i isprave o statusu korisnika i njegovom zdravstvenom stanju), te evidencijska kartica pruženih usluga i opis aktivnosti.
Članak 4.
Evidencija o korisnicima i pruženim uslugama je:
1. Upisnik korisnika i
2. Osobna kartica korisnika.
Članak 5.
Upisnik korisnika (obrazac 1) je kartoteka koja se vodi za sve korisnike od početka rada Centra, od rednog broja 1, do njegovog prestanka s radom, i sadrži:
- opće podatke o Centru (naziv i sjedište centra)
- redni broj korisnika
- ime i prezime korisnika (ime roditelja)
- adresu korisnika
- datum donošenja rješenja centra za socijalnu skrb
- datum potpisivanja ugovora Centra s korisnikom usluga,
- datum početka pružanja usluge
- datum završetka pružanja usluge.
Članak 6.
Osobna kartica korisnika (obrazac 2) sadrži:
- opće podatke o Centru (naziv i sjedište)
- ime i prezime korisnika i redni broj iz upisnika
- osobne podatke o korisniku (JMBG, mjesto rođenja, državljanstvo, adresu, bračno stanje, zvanje)
- podatak o osnovi pružanja usluge (ugovor ili rješenje)
- podatak o početku pružanja usluge
- podatke o zdravstvenom stanju korisnika
- podatke o oblicima pomoći i njege
- podatak o plaćanju usluge
- podatak o kontakt osobi
- podatak o nadležnoj zdravstvenoj ustanovi
- podatak o završetku pružanja usluge i razlog završetka.
Članak 7.
Osobna kartica korisnika vodi se za svakog korisnika pomoći i njege.
U lijevom gornjem uglu upisuje se naziv i sjedište Centra.
U rubriku "broj korisnika" lijevo od kose crte (/) unosi se redni broj korisnika pod kojim je upisan u Upisnik korisnika, a desno od kose crte unosi se godina u kojoj je upisan u upisnik.
U rubrike od 1 do 7 potrebno je upisati ime i prezime korisnika te njegove osobne podatke.
U rubrici br. 8 potrebno je označiti osnovu pružanja usluge pomoći i njege tj. da li je s korisnikom potpisan ugovor ili mu se usluge pružaju na osnovi rješenja centra za socijalnu skrb.
U rubrici br. 9 upisuje se datum početka pružanja usluga.
U rubrici br. 10 potrebno je upisati zdravstveno stanje odnosno razlog zbog kojeg se korisniku pružaju određeni oblici pomoći i njege (vrsta i stupanj tjelesnog i/ili mentalnog oštećenja, trajne ili privremene promjene u zdravstvenom stanju ili starost, ili dijagnoza iz liječničke potvrde).
U rubrici br. 11 potrebno je označiti odgovarajući oblik pomoći i njege.
U rubrici br. 12 potrebno je označiti odnosno upisati tko plaća usluge pomoći i njege.
Rubrika br. 13 odnosi se na podatke o kontakt osobi kojoj se u slučaju hitnosti može i treba obratiti.
U rubrici br. 14 potrebno je upisati naziv, adresu i tel. nadležne zdravstvene ustanove.
U rubrike br. 15 i 16 upisuje se datum završetka pružanja usluga i razlog završetka pružanja usluge.
Članak 8.
Evidencijska kartica pruženih usluga (obrazac 3) sadrži podatke o obliku (vrsti) pruženih usluga, datum i vrijeme pružanja usluga, te ime i prezime i adresu korisnika.
Svrha evidencijske kartice je da korisnik usluga svojim potpisom potvrdi pruženu uslugu djelatnika Centra. Djelatnik Centra nosi evidencijsku knjižicu pri svakom dolasku korisniku.
Članak 9.
Opis aktivnosti (obrazac 4) služi za evidentiranje promjena kod pojedinog korisnika usluga Centra vezano uz njegovo stanje, vrstu i obujam pruženih usluga, kontakte sa zdravstvenim ustanovama, centrima za socijalnu skrb, obitelj i eventualni prijedlozi, primjedbe i dr.
Obrazac sadrži: ime i prezime korisnika, opažanja davatelja usluga i datum.
Članak 10.
Centar je dužan na osnovi dokumentacije i evidencije koju vodi o korisnicima, vrstama usluga i drugim pitanjima, dostavljati izvješće ministarstvu nadležnom za poslove socijalne skrbi najmanje jedanput godišnje, a na njegov zahtjev i češće.
Članak 11.
Izvješće iz članka 10. ovog Pravilnika popunjava se na Obrascu - KUP i dostavlja ministarstvu nadležnom za poslove socijalne skrbi najkasnije do 15. siječnja za proteklu kalendarsku godinu.
Članak 12.
Upisnik korisnika čuva se trajno.
Dokumentacija i evidencija čine dosje korisnika koji se po završetku pružanja usluga korisniku odlaže u pismohranu i čuva 5 godina.
Izvješće iz članka 11. ovog Pravilnika čuva se 5 godina od dana dostave nadležnom ministarstvu.
Članak 13.
Obrasci upisnika korisnika (obrazac 1), osobne kartice korisnika (obrazac 2), evidencijske kartice pruženih usluga (obrazac 3), opisa aktivnosti (obrazac 4) te izvješća o korisnicima, vrstama usluga i drugim pitanjima u ......... godini (obrazac - KUP), otiskani su uz ovaj Pravilnik i čine njegov sastavni dio.
III. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 14.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Narodnim novinama".
Klasa: 550-01/98-01/111
Urbroj: 524-01/98-3
Zagreb, 17. veljače 1998.
Ministar rada i
socijalne skrbi
Joso Škara, v. r.
INTERNET USLUGE - IZRADA POSLOVNIH PLANOVA - IZRADA WEB STRANICA ZA TVRTKE - IZRADA CMS STRANICA | ||
POSLOVNI PORTAL TVRTKE POSLOVNI FORUM d.o.o. - Internet i poslovne usluge za poduzetnike Poslovni Forum d.o.o. pokrenut je od strane stručnjaka na području ekonomije, financija, prava i informatike, a nakon sveobuhvatne analize tržišta i poslovanja poslovnih subjekata, kako bi se uz korištenje suvremenih metoda i visoke tehnologije cjelovito pristupilo unapređenju poslovanja svih poslovnih subjekata na jednostavan i učinkovit način. Poslovni Forum omogućuje prikupljanje informacija o stanju na tržištu, analizu tržišta, pregled cijena i asortimana konkurencije, kvalitetnu izradu poslovnih planova i investicijskih projekata, te financiranje novih ulaganja, savjete i konzultacije u svezi trgovačkog, građanskog, radnog i upravnog prava, poreza i drugih oblasti. Kada netko putem Interneta traži tko nudi određene proizvode ili usluge, neka nađe Vas i Vašu detaljnu i ažuriranu ponudu! Zašto tisuće posjetitelja prepuštati konkurenciji! Naručite CMS web stranice - Predstavite svoju tvrtku, obrt ili udrugu! |
||
LINK NA PREGLED SVIH ZAKONA I DRUGIH PROPISA, PREGLED POSLOVNIH INFORMACIJA |
NAZIV CENTRA UPISNIK KORISNIKA
REDNI BROJ |
IME I PREZIME (IME RODITELJA) |
ADRESA KORISNIKA | DATUM DONOŠENJA RJEŠENJA CZSS |
DATUM POTPISIVANJA UGOVORA |
DATUM POČETKA PRUŽANJA USLUGE |
DATUM ZAVRŠETKA PRUŽANJA USLUGE |
Obrazac 1
Centar za pomoć i njegu | OSOBNA KARTICA KORISNIKA | Br. korisnika _____/_____ |
||
1. Ime (ime roditelja) prezime | 2. JMBG ___________________________ | |||
3. Adresa Telefon |
4. Mjesto rođenja ________________________________ |
|||
5. Bračno stanje | 6. Zvanje | 7. Državljanstvo | ||
8. Osnova pružanja usluge Rješenje Ugovor |
9. Početak pružanja usluge | |||
10. Zdravstveno stanje | 11. Oblici pomoći i njege Organiziranje prehrane Obavljanje kućnih poslova Održavanje osobne higijene Zadovoljavanje drugih potreba |
|||
12. Obveznik plaćanja usluga CZSS Korisnik Druga osoba Ime _________________________________ Prezime ______________________________ Adresa _______________________________ Telefon _______________________________ Odnos s korisnikom ______________________ |
13. Kontakt osoba Ime i prezime ________________________ Adresa ____________________________ Telefon _____________________________ ____________________________________________ 14. Nadležna zdravstvena ustanova Naziv _____________________________ __________________________________ Adresa ____________________________ Telefon ____________________________ |
|||
15. Završetak pružanja usluge | 16. Razlog završetka pružanja usluge |
Obrazac 2
Centar za pomoć i njegu |
EVIDENCIJSKA KARTICA PRUŽENIH |
|||
Ime i prezime |
Adresa |
|||
Datum |
Vrijeme: od-do | Oblik pružene usluge |
Potpis korisnika ili |
|
Obrazac 3
OPIS AKTIVNOSTI |
|
DATUM |
Opažanja o stanju korisnika usluga, promjenama u svezi vrste i obujma pruženih usluga, primjedbe i prijedlozi, kontakti sa zdravstvenim ustanovama, centrima za socijalnu skrb, obitelj i drugo. |
|
|
Obrazac 4
Obrazac - KUP
Centar za pomoć i njegu
_________________________
(naziv i sjedište)
IZVJEŠĆE O KORISNICIMA, VRSTAMA USLUGA I DRUGIM PITANJIMA
U _________________ GODINI
I. Broj korisnika s obzirom na osnovi pružanja usluge:
Broj korisnika |
||||
Osnova pružanja usluga |
Stanje na početku g. (1.1.___) |
Kojima je prestalo pružanje usluga |
Novih tijekom godine |
Stanje na kraju godine (31.12.___) |
1. Rješenje CZSS* 2. Ugovor Centra s korisnikom** Ukupno (1+2) |
|
|
|
|
*CZSS - Centar za socijalnu skrb
**Centar - Centar za pomoć i njegu
II. Broj pruženih usluga pomoći i njege i sredstva utrošena za korisnike usluga po rješenju CZSS
Usluge pomoći i njege |
Broj usluga po rješenju CZSS |
Broj usluga po ugovoru s korisnikom |
1. Organiziranje prehrane | ||
2. Obavljanje kućnih poslova | ||
3. Održavanje osobne higijene | ||
4. Drugo | ||
UKUPNO ( 1+2+3+4) |
III. Broj i struktura zaposlenih u centru za pomoć i njegu
Stanje 31. 12. _________ g.
Redni broj |
Zvanje zaposlenih u Centru |
Stručna sprema |
Broj zaposlenih |
|
I |
Ravnatelj | |||
II |
Djelatnici | |||
koji | ||||
neposredno | ||||
pružaju | ||||
usluge | ||||
Ukupno zaposlenih pod II |
||||
III |
Računovod- | |||
stveno-admi- | ||||
nistrativno | ||||
osoblje | ||||
Ukupno zaposlenih pod III |
||||
IV |
Pomoćno oso- | |||
blje (vozač, | ||||
kuhar, | ||||
čistačica) | ||||
Ukupno zaposlenih pod IV |
||||
Sveukupno I+II+III+IV |
____________________________ _________________________________
Datum Potpis
i štambilj